Sunday, September 23, 2012

2012 dan seterus nya...

Lama dh x update blog

Malas, malas, malas dan dh terbukti dngn saiz baju yang dh 'mengecil'
Hahaha

2012 adalah tahun yang agak teruk bagi aku, dah bulan 9 dh
Hopefully nasib akan jadi lebih baik hujung tahun nie

Kehidupan selaku jurutera tapak yang agak bosan dengan gaji yang ciput, terima kasih kepada pengarah syarikat sebab kurung aku dalam penjara kemiskinan. Serius, aku tak bangga langsung dengan ijazah dan karier aku selaku JURUTERA AWAM. Sebab simple je, gaji x setimpal dengan susah payah aku study dulu... Bersyukur gak la sbb dpt kerja dapat makan minum, tmpt tinggal walaupun standard GENERAL WORKER je..

Bila gaji dh ciput, efek kat band2 aku, family aku, gf aku?

Nak rekod, nak perform bersepah mmng dh x dpt sngt la, suma pon nak free, dpt show berbayar tu mmng Once in a Blue Moon punya level dh, nak bertahan tu aku bkn anak org kaya,

Untuk next month, aku dh x dpt nak jam jauh2 dah.. Sorry STS, n AfterLife
Aku dh cecah limit aku dh.. Financial mmng dh x mengizinkan
Aku nak kena tanggung adik2 aku dh skrng.. dulu aku boleh abaikan je, teruk btol
mcm Tanggang dh.. aku nak REDEFINE life aku skali lagi

WITHOUT MONEY, YOU HAVE NO RIGHTS TO ENJOY LIVING AS A PERSON

Lepas nie mmng jd robot daa, hobi2 letak tepi sbb dh xde bajet
Duit cukup2 utk survival diri je (lepas tolak responsibility bill)

For those yang baca post nie, terima kasih
TERUSKAN HIDUP ANDA YEAH!!

No comments:

Post a Comment